onsdag 2. november 2011

Heklede søstre skaper orden og glede på badet

Lillesøster og storesøster... sammen skal de passe på mine ting og gjøre meg litt ekstra glad når jeg kommer inn på badet. De kan stå, men henger helst. Og, jeg lurer på å sy for i de i morgen, jeg får tenke litt på det. Men, kjenner jeg meg selv rett blir det både for og knapper, så kan de også lukkes og tas med på tur. Uansett, så er de mine nye skatter <3

De er heklet med staver, men jeg har avluttet med kjede-/fastmasker på toppen slik at de passer godt på tingene mine ved at de har mindre åpning i toppen. 




3 kommentarer:

  1. kjempefine søstre! :)
    Takk for koselig kommentar inne hos meg :)
    Bruktbutikken ligger i Skolegata i Hamar :-) Den heter "Som Nytt" :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Hamar ja, det blir i lengste laget når jeg bor rett utenfor Oslo :)

    SvarSlett
  3. Superfine, ser ut som veldig fine "bad" farger ;) Skulle hatt noe slikt på badet selv også. Systematisk rot er mitt system.

    SvarSlett