lørdag 29. oktober 2011

Starten på noe nytt

På ett stort hvitt blankt ark er det alltid vanskelig å sette den første streken, 
slik føler jeg det i forhold til denne bloggen også. Det er vel snart en uke siden layouten var klar og jeg kunne lage mitt første innlegg, men det føltes som et stort steg å faktisk skulle publisere sine tanker og ideer på nettet, jeg har jo til og med sluttet å oppdatere status på Facebook (eller nesten i alle fall) ;) 

Men, nå som jeg ikke ser mine kjente og kjære så ofte kan jeg jo passe på å oppdatere dere her oftere og mer utfyllende enn jeg kan gjøre på telefon. Også har jeg jo veldig mange ideer og kreative løsniner jeg har lyst til å dele. Jeg håper alle som titter innom kan oppleve å bli inspirert av det jeg måtte legge ut, her blir det en lett blanding av interessene mine som hovedsaklig er håndarbeid, interiør, foto og grafisk design.

God lesing :) Hilsen Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar